duminică, 2 martie 2014

Black spoted nail

Buna ziua dragele mele.
Astazi revin cu un nou modelas.Nu am facut nimic pentru Martisor.Insa....Am vazut atat de multe manichiuri galaxy incat mi-au venit idei.Nu  vrut galaxy dar am incercat altceva,imi place totusi ce a iesit.

Good afternoon.
Today I'm back with another manicure.I didn't do a mani for Martisor..I've seen so many galaxy manicures lately so..I came up with an ideea.I didn't whant galaxy so I tried something else.I like it very much thought.

Iata ce am mesterit:

Here is what I made:




Am folosit:

I used: 
Sper sa va placa.Pupici.

Hope you like it.Kisses.

6 comentarii:

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...