miercuri, 19 martie 2014

Holographic green

Buna seara dragelor.
Inca o postare fara model.In urma cu ceva vreme am inceput sa am o problema cu oja verde si galbena.Vroiam cat mai multe!!La galben am stiut sa ma opresc,la verde.....ma mai gandesc!!
Asa am ajuns la oja de astazi!
Este a 3 a oja facuta (sau mai bine zis tunata) de mine.Incepe sa imi placa sa le amestec/combin si s-ar putea sa inceapa o noua nebunie :-) pardon...pasiune!!
Sa va arat ce mi-a iesit:


Good evening my lovelies.
Another post without nail art/nail stamping.A while ago I had problems with buying lots of green and yellow nail polishes.I wanted more and more!!To the yellow ones I said stop.....to the green ones.....I'm thinking about it!!
This is how this holographic franken polish was born!
It is my third franken polish.I'm really starting to like this and I might have a new craziness :-) sorry...adiction!!
Here is what I made:

Nu este asa holografica precum cele vazute pe internet dar mie imi place!!

It's not that holographic like the ones I saw on the internet but I really like it!
In interior arata ca in poza de mai jos.


You can see how it looks like indoors below:
Sper sa va placa!!Pupici :-*

Hope you like it!!Kisses :-*

10 comentarii:

  1. foarte frumoase,superba culoare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa faci poza si la ce produ combini:)! Arata bine oja! Pupicei. Sa stii ca nu multe persoane poarta cu lejeritate verde pe unghiute.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Cata.Am vrut sa fac poze apoi m-am razgandit.Am crezut ca nu va fi nimeni interesat de ce amestecaturi am facut eu.Dar o sa tin minte pt data viitoare.Eu port verde pe unghiute fara inhibitii,chiar a inceput sa imi placa la nebunie!Pupici.

      Ștergere
  3. Mada si eu am o slabiciune pt verde in ultima vremr.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Ti-a iesit o combinatie superba! Data viitoare, sa ne arati cum ai procedat. Eu nu ma pricep deloc... Am avut o singura tentativa, care a fost un dezastru.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoasa, perfecta pentru acest sezon!

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata absolut minunat!Eu ma dau cam rar cu verde pe unghii dar in general e una din culorile mele preferate.
    Pupici!
    Ana
    http://everythingaboutlittlesecrets.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...