vineri, 7 martie 2014

Jelly sandwich manicure

Buna ziua dragele mele.
Incerc sa ma tin de cuvant si sa postez de mai multe ori intr-o saptamana.
Aceasta saptamana a fost una a noutatilor.
Daca in postul anterior va aratam prima tentativa de a face un model stampilat pe toata unghia,astazi va arat prima manichiura folosind tehnica "jelly sandwich".
Nu este perfecta dar...sper sa evoluez.
Rezultatul il vedeti mai jos.
Scuzati sclipiciul ramas pe margine.L-am curatat cat am vazut dar se pare ca  a mai ramas catva.
Sper sa va placa.
Pupici :-*


4 comentarii:

  1. Ce model frumos. Este prima oara cand aud de aceasta tehnica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mada.Si eu am urmarit multe videoclipuri pana m-am incumetat sa il fac.Imi place si presimt ca o sa mai fac astfel de modele.Pupici!

      Ștergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...