luni, 17 martie 2014

Astazi port....

Long time no..posting!
Buna seara dragele mele.
Revin si eu asta seara dupa ceva vreme de absenta.Cum a sosit primavara nu am avut timp si nici chef de unghiute.Le-am purtat simple intr-o singura culoare si ceea ce am eu sunt oje banale ce nu merita un articol special!
De aseara port pe unghiute:
 Nu are nevoie de o prezentare!Stiti cu toate cat de minunata este.Mi-am dorit foarte mult aceste oje cand au aparut pe piata.Deci,va puteti inchipui ce fericita am fost in luna decembrie cand am castigat concursul organizat de Golden Rose Romania!Am primit pe langa alte minunatii trei oje texturate!!
 Desi imi plac mai mult cele cu glitter mai mare aceasta m-a fascinat prin culoare si reflexii! <3 p="">

Atat pentru astazi.
Va pup si va doresc o seara minunata!

6 comentarii:

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...