duminică, 3 februarie 2013

Ochisori

Buna seara dragelor.Desi in ultimul timp nu am avut timp prea mult pentru blog,asta seara revin cu o noua manichiura.
Este simpla,si de efect,spun eu.
Vreau sa va arat ochisorii mei,mie mi-au placut foarte mult ,desi nu au iesit deloc perfecti.

Good evening my dears.Although I did't had time lately for this blog,tonight I want to show you my new manicure.
It's simple and  showy   in my opinion.
I present you my "eyes",I like them even if they are not perfect like I intented them to be.

Pentru realizarea modelului am folosit:

I used:


-base coat Trendy
-oja Madona
-acrilice(alb,negru,albastru)
-pensula cu varf subtire
-top coat Gabrini


-Trendy base coat
-Madona nail polish
-acrilic colours(white,black,blue)
-thin nail art brush
-Gabrini top coat


Sper sa va placa la fel de mult ca si mie.
Va pup si ne auzim data viitore.
Noapte buna!!

I hope you like it like I do.
Kisses until next time.
Have a grate evennig!!


8 comentarii:

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...