duminică, 17 februarie 2013

My Valentine's nails

Desi am intarziat cu trei zile,va arat si eu modelul meu purtat de Valentine's day.
Ca de obicei mi s-a rupt una dintre unghiute si a trebuit sa le scurtez pe toate!
Iata pozele:

Althought I'm three days late, I want to show you my Valentine's manicure.
As usual I broke a nail and I had to make them all shorter.
Here are the pictures:
Am folosit:
-base coat Gabrini No more Breaks
-oja Medusa
-lac cu sclipici si inimioare Gabrini-lacul este minunat ,are sclipici rosu,albastru si argintiu prin el si niste inimioare minunate-in poze nu se vede mai deloc dar nu am ce sa ii fac
-top coat Orkide Fast Dry

I used:
-Gabrini No more Breaks as base coat
-Medusa nail polish
-glittery nail polish from Gabrini-this nail polish is grate,it has red,blue and silver glitter in it and gorgeous hearts but in those picture it's almoast inexistent
-Orkide Fast Dry top coat

Sper sa va placa,in ultimul timp am avut o pasa tare proasta si nu am chef de unghiute.Totusi imi doresc sa imi revin curand.
Va pup si va doresc o saptamana placuta!!!

Hope you like it,latelly I had verry bad moods and no ideas for nails.I hope to be back soon!
Kisses and I wish you to have a grate week!!!

6 comentarii:

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...