miercuri, 6 februarie 2013

Liebster award from Carla and Ana Maria

In primul rand tin sa le multumesc Carlei si Anei Maria pentru faptul ca din miile de blogarite s-au, gandit si la mine!
Multumesc Carla, multumesc Ana Maria sunteti doua dulci!!



Regulile acestei lepse sunt urmatoarele:

- numeste si multumeste persoanei/blogului care ti-a acordat premiul
- scrie 11 lucruri despre tine
- raspunde la intrebarile adresate de cel care te-a nominalizat si formuleaza un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi
- nominalizeaza 9 bloggerite pe care le admiri si care au mai putin de 200 de followers si premiaza-le
- anunta-le acest aspect pe blogul lor.

Sa incepem:
 11 lucruri despre mine:
- sunt o romantica incurabila prin prisma zodiei mele:Pesti
- sunt naiva,intotdeuna prefer sa cred ca oamenii sunt buni si spun adevarul
- urasc minciuna,persoanele care se cred superioare din cauza pozitiei sociale
- nu as putea sa traiesc fara copiii mei,ii iubesc la disperare,sunt o mamica superprotectoare
-sunt dependenta de oje ,sunt bolnava daca nu reusesc sa imi cumpar macar una pe luna
-ador dulciurile
-sunt fixista,in anumite cazuri egoista si incapatanata
-ador animalele,in general pisicile,momentam am 5
-ma enervez foarte repede dar imi trece la fel de repede
-sunt colectionara de posete si bijuterii
-ador anotimpul primavara si tot ce tine de acesta

Cele 11 intrebari primite de la Carla
1. Ce culoare porti cel mai des pe unghiute?
Sincera sa sa fiu nici nu stiu ce sa raspund. In general tin la culori inchise iar in ultima vreme cel mai des am pus mana pe oja albastra dar m-am razgandit spunadu-mi ca am mai folosit aceasta culoare
2. Ce reprezinta bloggingul pentru tine?
Prin intermediul bloggingului impartasesc cu voi pasiunea mea pentru unghiute!
3. Care este cel mai mare vis al tau?
Sa am casa mea,deocamdata locuim cu parintii mei!!
4. Ai vrea sa schimbi ceva la blogul tau? Ce anume?
Nu as vrea sa schimb nimic,momentan imi place asa cum este.
5. Cum te-ai horatat sa creezi blogul?
Nu stiu,pur si simplu mi-am dorit sa va arat si voua modelele facute de mine.
6. Cum iti place sa iti petreci timpul liber?
Imi place sa citesc foarte mult dar nu prea am timp,in general imi petrec timpul liber acasa cu copiii.
7. Ce te inspira in crearea viitoarelor postari?
Modelele postate de voi,sau de pe net.
8. Daca ar fi sa poti alege doar 5 cuvinte prin care te poti caracteriza, care ar fi acelea?
Incapatanata,romantica,naiva,iubitoare,sociabila.
9. Cat de des obisnuiesti sa-ti faci manichiura?
Cand am timp,de 3-4 ori pe saptamana.
10. Care este mancarea ta preferata? Dar desertul?
Nu este chiar un fel de mancare dar as manca branza in nestire!Desert.....hmmmm tare greu imi plac toate dulciurile dar daca ar fi sa aleg numai unul as alege:prajiturile de cofetarie!!
11. Cum iti imaginezi viata ta peste 10 ani?
Nu mi-o imaginez in nici un fel,prefer sa traiesc viata zi cu zi ,restul vine de la sine!!

Cele 11 intrebari primite de la Ana Maria
1. Citesti?  Ai o carte preferata? Dar un autor?
Da., ador sa citesc dar din pacate acum nu prea mai am timp liber,copiii imi ocupa tot timpul liber.Carte preferata...greu... toate imi plac,dar ca sa aleg una:Pe aripile vantului de Margaret Mitchell.
2. Ti-ai dori sa ai vre-un talent special?
Da, mi-as fi dorit sa stiu sa creez piese vestimentare!!!
3. Daca ai putea da timpul inapoi, ai schimba ceva?
Nu as schimba nimic,imi place viata mea asa cum este cu bune si cu rele!
4. Ai vre-un tatuaj? Daca nu ti-ar placea unul?
Nu am dar as vrea un fluturas!!
5. Crezi in suflete pereche?
Nu prea...
6. Ce crezi este frumusetea?
Ceva trecator,conteaza mai mult frumusetea sufletului si nobletea.
7. Colectionezi vre-un obiect?
Da,posete si bijuterii!!!
8. Ce defect uman te deranjeaza cel mai mult?
Lipsa de modestie si grandomania.
9. Ai avut sau ai vre-o porecla?
Nu.
10. Este o persoana spontana?
Nu,sunt foarte calculata,totul trebuie planuit cu multa atentie in cazul meu.
11. Cum ai ajuns sa iti faci blog?
Din dorinta de a impartasi cu voi,cititoarele mele pasiunea pentru unghiute!!

Intrebarile mele pentru voi sunt:
1.Ce v-a determinat sa creati blogul?
2.Sunteti multumite de viata pe care o aveti acum?Ce ati schimba la ea?
3.Care este culoarea preferata?
4.Cat timp petreceti pe blog in fiecare zi?
5.Faceti o caracterizare a propriei persoane in cateva cuvinte.
6.Care este anotimpul preferat?
7.Va plac animalele de companie?
8.Gatiti?Cat de des si ce va place sa gatiti?
9.Ce preferati viata la tara sau la oras?
10.Ce oja preferata aveti?Ce culoare?
11.Spuneti filmul preferat.


  Este randul meu sa nominalizez 9 bloggerite dar majoritatea fetelor pe care le  urmaresc deja au primit acest premiu sau au peste 200 de urmaritori.In concluzie il dau mai departe tuturor celor care doresc sa completeze aceasta leapsa!!!







6 comentarii:

  1. Iti multumesc pentru comentariu si pentru faptul ca imi urmaresti blogul!
    Felicitari pentru Award!

    Te pup! Iti doresc o seara frumoasa!

    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pt. premiu!

    si daca tot colectionezi genti am si eu un giveaway pe blog, o geanta de pile gen Hermes Birkin. Iti las linkul, in caz ca te-am facut curioasa:
    http://livinginash0e.blogspot.ro/2013/01/new-leather-bag-giveaway-international.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Super, chiar m-am regasit in cateva din raspunsurile tale :) Multumesc ca ai raspuns la intrebarile de la mine :* te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu iti multumesc draga mea ca te-ai gandit la mine .Pupici!

      Ștergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...