vineri, 1 februarie 2013

Balsam de buze Softbio-Eveline

Astazi vreau sa va vorbesc despre balsamul de buze Softbio de la Eveline.Dupa cum stiti,aceasta firma se afla printre favoritele mele.Am primit acest balsam de buze intr-un set de la Mos Craciun.Inainte de acesta l-am folosit pe cel de la Gerovital dar acesta m-a cucerit complet!!!

Today I want to present you Softbio lip balm from Eveline.As oyu may know this is one of my favourite brands.I received it in a set,gift from Santa.Before this lip balm I used Gerovital balm but this one certainly is the best for me.


 
 
 
De ce m-a cucerit?Simlu,este foarte hidratant,cremos si miroase divin!!!
Desi trebuie reaplicat,de catre personae ca mine carora le place sa manance rujul eu zic ca nu este un inconvenient pentru ca li purtam in geanta.
Are un miros placut de capsuni care nu se simte daca il gustati...hihihi!!!
Are factor de protectie 20,si este antialergic!!!
Contine aloe vera,vitamina aA si E!!!
Iar pretul este excelent.
 
 
Why I love it?Very simple,it is creamy,hidratating and it's smells grate!!!
Altough you have to reapply it,I guess this is not un inconvenient because we keep it  in our purse.
As I said,smells grate,like strawberry,but doesn't have any taste.
It has spf 20,and it's antialergic!!!
It contains Aloe butter and vitamin A and E.
The price is excellent.
 
 

Ii au nota 10 din 10 si il recomand cu caldura.
Va pup si ne auzim data viitoare!!!
 
 
I give it a 10 ,and I hardly recomand it.
Kisses until next time!!!


2 comentarii:

  1. eu il am pe cel de la Eucerin dar nu pot sa scapa de buzele crapate poate data viitoare il incerc pe acesta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu l-am incercat pe cel de la Eucerin si nu pot sa imi exprim parerea dar acesta pentru mine este excelent,il recomand cu mare placere!

      Ștergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...