marți, 5 februarie 2013

Litera chinezeasca

Buna seara dragii mei.
Am revenit cu un nou model.Din start vreau sa va anunt ca de acum inainte pozele mele vor fi si mai proaste calitativ ca inainte.Am vrut un telefon cu querty,am unul dar face poze jalnice.Totusi sper ca in cateva luni aceasta problema sa fie inexistenta.
Pozele nu sunt deloc clare dat totusi sper sa intelegeti cate ceva.
Vreu sa va arat literele mele chinezesti.Habar nu am ce semnifica ea,dar mie mi se pare funny.

Good evening my lovely ones.
I'm back with a new manicure.From now on my pictures are going to be blury and bad.I wanted a querty phone,I have one but it makes crappy pictures.Although I hope I'll solve this problem in a few months.
As I said the pictures are all blurry but I hope you can see and understand something.
Those are my chinese letters.I have no idea what significance they have but they are sooo funny.


Pentru realizarea modelului am folosit:


I used:
 

 
-lac de baza Trendy
-oja Gabrini Multivitamin nr 362
-oja Medusa -ambele aplicare prin tehnica buretelului
-pietricele roz pal patrate
-stampila
-oja neagra pentru stampila
-top coat Leydi
 
 
-Trendy base coat
-Gabrini Multivitamin nr.362 and Medusa nail polish-both polishes applied with sponge tehnique
-pale pink square rhinestones
-stamp
-black polish for stamping
-Leydi top coat
 
 
Culoarea reala a ojei de la Gabrini este aceasta:
 
The real colour of Gabrini's nail polish is the one from the following picture:

 
Ca sa intelegeti mai bine ce am facut va spun ca dupa ce am aplicat ojele cu tehnica buretelului,pe degetul aratator si cel mic la baza unghiei am aplicat cate o pietricica roz pal.Pe restul unghiilor am aplicat stampiluta cu litera chinezeasca.
 
I'll explain you how I made this manicure.After applying the nail polishes with sponge technique,on the index and small fingers,I put a square pale pink rhinestone,on the base of the nail.On the rest I stamped the Chinese letter.
 
Sper sa va placa.
Va pup si ne auzim data viitoare.Sa aveti o seara linistita.
 
Hope you like this manicure.
Kisses until next time.Have a grate evening.
 
 

10 comentarii:

  1. Cat de fain ai facut litera,imi place!!! Da, si eu am un E5 si nu pot face deloc poze cu el la unghiute....mereu tre cu aparatul foto:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Cata,eu am un Vodafone dar nu imi place absolut deloc,sper ca pe viitor sa imi iau si eu altul sau cel putin o camera foto digita!Te pup.

      Ștergere
  2. Te-am nominalizat pentru Liebster award :*
    http://sunafterstormblog.blogspot.ro/2013/02/liebster-award.html

    RăspundețiȘtergere
  3. ti-au iesit foarte frumos literele, chiar sunt funny, eu nici macar caliatatea astea nu as putea-o scoate la poze cu telefonul meu asa ca sunt ok, poate se va gandi cineva si la noi eu un telefon decent si tu un aparat foto :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine spui Ela,eu am o promosiune pe viitor pentru o camera,sa vedem acum cand se va concretiza,iti urez din tot sufletul si tie sa primesti ce iti doresti.Te pup!

      Ștergere
  4. Ti-am acordat un Liebster Award pe blogul meu. Conform regulilor il transmit catre 9 bloggerite ce le urmaresc si care au pana in 200 de

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...