duminică, 10 februarie 2013

Draga spiridusule ghidus ;-))

Draga spiridusule,

Iti scriu aceasta scrisoare in speranta ca de aceasta data ma vei lua in seama.
Stii ca se apropie ziua mea si cum nu m-ai luat in seama cand ti-am scris scrisorica de Craciun,poate cu aceasta ocazie imi vei face si mie o bucurie,pentru ca stii ca sunt o "ojomaniana" :-)))
Pana acum nu am foat foarte costisitoare dar as vrea tare mult sa incerc si eu urmatoarele oje:
1.China Glaze Jungle Queen
2.Color Club Beyond the Mistletoe
3.China Glaze Tranzition Duplicity

Sper sa ti cont de faptul ca sunt intotdeauna o fata cuminte si sa imi indeplinesti si mie cea mai arzatoare dorinta si sa primesc din partea ta un cadou frumos.
Si ca sa nu te fac sa umbli prea mult prin oras iti las aici adresa unde le poti gasi pe toate:



5 comentarii:

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...