luni, 28 ianuarie 2013

Dor de.....verde!!!!!

Buna ziua dragelor.
Am revenit dupa cateva zile de pauza.
Astazi vreau sa va arat un modelas......verde!!!In general pe mine ma deprima iarna,categoric nu se incadreaza in preferintele mele,mi se pare monotona si daca in privinta fenomenelor naturii nu pot face nimic,atunci trec la unghiute!
Mi-a lipsit culoarea verde,pentru mine semnifica viata!!

Hello,my dears.
I'm back after a little pause.
Today I'll show you a new manicure........to be  specific a green manicure!!!Generally, I'm depressed in whinter,is not one of my favorite seasons,it is to monotone and if against nature I can't do anything I improvise and appeal to....nails!
I've missed green,for me this colour represents life!

Iata ce mi-a iesit:

Here is what I've made:


Am folosit:
I used:

-base coat Trendy
-oja Frank Olivier nr 135
-oja neagra pt model
-instrument pentru puncte
-stampila
-pietricele verzi
-top coat Gabrini

-base coat Trendy
-Frank Olivier nail polish number 135
-black nail polish
-dotting tool
-fake stamp/plates
-green rinestones
-Gabrini top coat








 Sper sa va placa,e un model usor de realizat!!
Va pup si ne auzim data viitoare!
Daca aveti intrebari,comentarii,va raspund cu mare drag.

Hope you like it,it's verry easy to realise it!!
Kisses until next time!!
If you have any questions,comments,I'll answer you with all my hreat!!











2 comentarii:

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...