marți, 29 ianuarie 2013

Fluturasi colorati

Buna seara dragele mele.
Postarea de astazi o sa fie una scurta si face parte din seria modelelor mai vechi.
Va prezint:Fluturasi!!!!

Good evening my lovelyes.
Today's post it's a short one and I'll show you an old manicure.
I present you:Butterflies!

Am folosit:
-base coat Favisan 3 in 1
-oja Miss Carolyn aplicata prin tehnica buretelului
-oje roz si albastra pentru a umple fluturasii
-stampila
-instrument de facut puncte
-top coat -nu imi mai amintesc

I used:
-Favisan 3 in 1 base coat
-Miss Carolyn nail polish(sponge tehnique)
-pink and blue nail polish for the butterflies
-fake stamp/plates
-dotting tool
-top coat-I can't remember


Sper sa va placa!
Pupici ,ne auzim data viitoare!

Hope you like this manicure!
Kisses ,I'll see you next time!

5 comentarii:

  1. Foarte frumoasa manichiura :* Pana acum nu mi-am facut niciodata fluturasi pe unghii,insa arata tare dragut

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Caludia,pai sa incerci sa faci fluturasi,mie imi da o nota de optimism si imi place sa ii port,se numara printre modelele mele preferate!

      Ștergere
    2. Cand le-am vazut pe ale tale, ma gandeam ca trebuie neaparat sa imi fac si eu un model asemanator. Dar cred totusi ca voi astepta mai intai primavara :)

      Ștergere
  2. Foarte vesela aceasta manichiura, imi place :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Clara,draguta ca de obicei.Pup

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...