miercuri, 2 ianuarie 2013

Crema universala Nivea

Buna seara dragele mele.Asta seara vreau sa va vorbesc despre cutiuta mea cu minuni pentru perioada de iarna si anume:crema universala Nivea!
Nu stiu daca v-ati dat seama sau nu,dar eu sunt un fan infocat al firmei Nivea.Am mai multe creme de la aceasta firma,sampoane despre care o sa va vorbesc intr-o postare viitoare,servetele demachiante,etc
Iar pretul lor mi se pare exceptional pentru buzunarul fiecaruia!
Dar sa revenim la aceasta crema.
Este iarna si  pielea noastra are nevoie de ingrijire nu doar acasa, acolo unde avem cate un produs pentru fiecare parte a corpului, ci si cand suntem plecate
NIVEA Creme este o crema hidratanta, ideala pentru orice tip de piele, atat pentru copii cat si pentru adulti, fiind potrivita pentru mai multe zone ale corpului.
Mirosul este cel specific multor creme din gama Nivea insa textura este una destul de groasa comparativ cu altele.
Dupa aplicarea acestei creme tenul pare incarcat si greu dar aceasta senzatie dispare  dupa cateva minute.
In ceea ce priveste hidratarea,se numara printre cele mai hidratante creme incercate de mine,lasand pielea satinata fara efect uleios.
Deci ca sa recapitulam:
-hidratare
-catifelare
-textura groasa
-nu contine parabeni/silicon
-cantitate generoasa
-pret foarte bun
-multiple intrebuintari
Eu o folosesc pentru fata in special iarna,pentru corp dupa epilare,in zona coatelor,pentru maini cand sunt foarte uscate iar pentru pielea fetitei mele este exceptionala.
O recomand cu inima deschisa,nota mea pentru aceasta crema fiind 10/10.
Se gaseste in doua variante de 30 ml la pret aproximativ de 4 ron ,sau 75 ml la pret de 7-8 ron.


Va pup si sper sa parerea mea v-a fost de folos desi nu sunt deloc priceputa la review-uri!

2 comentarii:

  1. O am si eu si sunt foarte multumita de ea dar fanul numarul unu al acestei creme este tatal meu.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur sa aud ca mai sunt fani ai acestei creme,si tatal meu o foloseste dar mai rarut!
    Te pup si eu!

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...