joi, 24 ianuarie 2013

French clasic cu floricele negre

Buna seara dragelor.
Imi cer scuze pentru faptul ca postez asa tarziu de fiecare data dar la aceasta ora adorm copilasii si am ceva timp liber si pentru mine.
Asta seara vreau sa va arau un nou modelas.Imi era foarte dor de un french clasic asa ca nu am stat mult pe ganduri.
Imi place foarte mult!!!Acum cativa ani eram innebunita dupa french,acum vad ca mi s-au schimbat gusturile.
 Iata modelul:

Good evening my lovelyes.
I apologise for the fact that I always post so late  but  at this hour my kids falled asleep and I have spare time for myself.
Today I want to show you a new manicure.I missed clasic french so I've made it without thinking twice.
I love it!!!!Few years ago I was mad about frech,now I see that my tastes changed.
Here is my model:


Pentru realizarea lui am folosit:

I've used:

-base coat Farmec nr 300
-oja alba Isabela Medusa
-oja neagra pentru model
-stampila
-strasuri portocalii
-instrument de facut puncte
-top coat Gabrini


-Farmec base coat number 300
-white nail polish Isabela Medusa
-black nail polish for stamping
-fake plates/stamps
-orange rinestones
-dotting tool
-Gabrini top coat

Iata si un mic step by step pentru cine este interesat:

Here is a simple step by step for the ones who are interested:



Sper sa va placa,asemeni mie.
Va pup si va doresc sa aveti o noapte linistita!!!

Hope you enjoy it like I do.
Kisses and have a grate evening!

6 comentarii:

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...