vineri, 11 ianuarie 2013

Pudra de talc Sanosan

Buna seara dragelor.
Postarea de astazi se adreseaza mamicilor si mai exact mamicilor de bebelusi.
Dupa cum v-am spus intr-o postare anterioara am doi copilasi iar cea mai mica are 1 anisor si cinci luni.
Stiu ca multe dintre voi folositi aceste produse dar vreau sa imi spun si eu parerea.
Este vorba despre pundra de talc Sanosan.
Pudra vine intr-un ambalaj din plastic de culoare albastra,prevazut cu capacel care nu poate fi defacut de copii,cu mici orificii pe unde iese produsul( sper ca intelegeti ce vreau sa spun pentru ca altfel nu stiu sa ma exprim la aceasta ora :-o).

Este special creata pentru a impiedica aparitia iritatiilor la bebelusi.
Noi folosim zilnic aceasta pudra.Cum nu reusim sa scapam sub nici o forma de pampers o aplic zilnic pentru a impiedica aparitia dermatitelor de scutec cat si pentru a mentine umiditatea sub control.Si spun eu ca isi face treaba excelent!
Noi deja suntem la al treilea flacon.
Nu contine parabeni si coloranti,nu usuca pielea si nu pateaza.
Pe la vastra de 6 luni fetita mea a avut o dermatita de scutec foarte urata.Ei bine cu ajutorul acestei pudre in combinatie cu Sudocrem in 4 zile am reusit sa scapam de ea.
Ingrediente:
-talc,oxid de zinc,ulei de masline,proteine din lapte,alantoina si parfum.
Desi contine parfum acesta este abia sesizabil si nu afecteaza pielea bebelusului.
Desi nu mi-am exprimat ideile intr-o ordine prea buna si nu am punctat toate aspectele(dar altele nu imi mai vin acum in minte) sper ca v-am fost de folos.
Eu am incredere 100% in acest produs si ii acord nota 10/10.
O puteti gasi in farmacii sau in magazinele online.Pretul in jur de 11-13 lei.
Si daca tot am vorbit despre "beneficiarul" acestei pudre va las si o pozica cu ea dar alaturi de flacaul meu!
Va pup si va doresc sa aveti o noapte linistita!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...