duminică, 18 noiembrie 2012

Trusa machiaj Avon

Buna seara dragele mele.
Asta seara as vrea sa va prezint o trusa Avon.
Am aceasta trusa de anul trecut primita cadou de Mos de la a mea mamica!
Despre acesta trusa este vorba:
Trusa contine 4 farduri de pleoape si 2 glossuri.Vine intr-un ambalaj albastru frumos, spun eu ,prevazut cu magnet.Are si  oglinjoara plus o pensula care are la un capat burete pt farduri si la cealalta o pensula pentru glossuri.
Fardurile sunt cremoase.Pentru mine acesta este un minus deoarece folosite simple se strang foarte repede,de aceea eu le folosesc pe post de baza.
Glossurile imi plac la nebunie,sunt cremoase,rezista destul de mult siiiii au gust/miros de bombonele.
Acum sa va arat cum se vad/swatch:
-randul din stanga sus/jos:
-randul din mijloc sus/jos:

-randul din dreapta sus/jos:(gloss-urile)
Una peste alta mie imi place aceasta trusa mai ales pentru machiaje smookie.
Nota mea este 9/10.
As recomanda-o cu placere dar nu stiu daca se mai gaseste in catalog.
Va pupacesc si ne auzim data viitoare!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...