miercuri, 7 noiembrie 2012

Premiul Catalina+manechiura cu model

Astazi am primit premiul castigat pe bogul Catalinei.
A fost foarte draguta si in pachetel a pus si o ciocolatica pentru copilasi pe care binenteles ca nu ma mai apucat sa o pozez!
Pe aceasta cale as vrea sa ii multumesc inca o data atat in numele meu cat si din partea prichindeilor.
De cum a sosit coletul nu am mai rezistat,am sters modelul vechi si m-am pus pe treaba.
Dintre toate am ales-o pe cea turcoaz (nr 312)

Desi afara este toamna si ar trebui sa purtam culori inchise sau adecvate anotimpului,eu niciodata nu am fost persoana care se conformeaza.Pentru mine toamna si iarna sunt anotimpuri atat de mohorate si ma deprima,incat macar pe unghiute sa existe caldura si veselie!
Daca in postul de aici aveam unghiile mari era datorita faptului ca erau facute cu gel.M-am hotarat sa il dau jos si in consecinta am unghuitele foarte mici,dar oricum ar fii sunt hotarata sa le las cum  vor ele sa creasca fara pic de gel!
Si ca sa nu o mai lungesc va las cu pozele!



S-a intins un picut modelul si imi pare atat de rau,dar l-am lasat asa pana data viitoare!


Daca aveti sugestii,propuneri va rog sa imi scrieti.
Va pupacesc!

4 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu placere :* e foarte dragut modelul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Carla,sigur o sa le folosesc cu mare placere si pesimt ca o sa pun mana pe ele destul de des cand o sa imi fac menichiura!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai folosit la vreo manichiura oja Gabrini din mijloc? Sunt curioasa cum se vede pe unghii. Pupicei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te referi la cea albastru deschis?Daca da,am folosit-o,pe viitor sa o postez si pe blog desi nu sunt multumita de model.Este buna,acopera bine in doua straturi si culoarea este foarte frumoasa!

      Ștergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...