luni, 12 noiembrie 2012

Top 5 inele preferate

Astazi vreau sa va arat cinci dintre inelele mele preferate pe care le port cu drag de fiecare data cand am ocazia.
Desi sunt o mare iubitoare de bijuterii din argint colectia mea este variata.
Aurul imi place dar nu prea il port si imi plac la nebunie gabonturileee!
Va las cu pozicile.Ordinea este aleatorie,nu in ordinea preferintelor mele.
1.Acest inel este primit de la mama mea si din acest motiv imi este drag,iar piatra este adorabila
Pret-undeva intre 300-500 lei depinde de unde il achizitionati.
2.Acesta imi este drag pentru ca mi l-a cumparat sotul in primul an cand ne-am cunoscut.

Pret-30 lei in magazinele unde se vand bijuterii din argint.
3.Acesta l-am comadat online de pe Oasap pentru ca mi-am dorit foarte mult o bufinta iar colierele cu bufnita mie nu imi plac,sunt prea voluminoase pentru gustul meu.Asa ca am ales acest inel.

Il gasiti aici la pretul de 8 $.
4.Desi poate multe dintre voi considerati ca este tipator pe mine m-au atras foarte mult pietricelele sale multicolore.
Pret- 8 lei la magazinele din cartier.
5.Aceasta este steluta mea preferata,ador pietrele albe si acest inel mi-a furat inima de cand l-am vazut.
Pret-15 lei la magazinele din cartier.
Voi ce fel de bijuterii preferati?
Daca doriti sa vedeti si alte accesorii pe blog lasati un comentariu cu ce anuma v-ar interesa.
Va pupacesc si ne auzim data viitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...