luni, 19 noiembrie 2012

Gabrini Matte Nails

Astazi vreau sa va vorbesc despre Gabrini Matte Nails.
Am luat-o dintr-un avant nebunesc gandind ca imi trebuie neaparat. O am si pe cea de la Golden Rose de care nu sunt prea multumita.Am zis sa o incerc ,in speranta ca poate mai mult!

Eu am nuanta 394.Culoare este foarte frumoasa,pacat ca nu pot spune si despre oja acelasi lucru.
Asa arata pe unghiute:(culoarea reala este cea din sticluta)
Ce m-a dezamagit la ea:
-faptul ca a 2 a zi dupa aplicare incepe sa luceasca ca si cum ai aplica top coat!!!!
-rezista in jur de trei zile pe unghiute,cel putin pe ale mele,nici o oja nu tine mai mult de atat deci...ce sa cer de la oja ieftina :-)))

Nu as mai cumpara o astfel de oja.Pe aceasta o sa o folosesc pe post de baza, neaparat cu top coat,macar sa stiu din ce cauza au luciu.
Pretul este de 2 lei in magazinele din cartier.
OFF TOPIC:
Fetelor am de vanzare o pereche de blugi Flo&Jo,NOI,cu eticheta,ca cei din poza!

Sunt marimea XS ,ii dau pentru ca imi sunt mici!Eu i-am luat la pretul de 149 lei si ii dau cu 100 lei!
Daca sunteti interesate va rog sa imi lasati un mesaj/comentariu!
Va pupacesc si va doresc o seara placuta!


Un comentariu:

  1. Hmm,chiar ca e uratica:D. Nici nu stiam ca astea pe care scrie matte chiar sunt mare, eu credeam ca sunt sa sidef, sclipici. Nici nu mi-am cumparat sa incerc. Oricum eu folosesc mereu top coat, nu mi-ar placea sa nimeresc cateva oje din astea:)).

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...