miercuri, 28 august 2013

Unghiute gri

Buna ziua dragelor.
Am revenit cu forte proaspete dupa o vacanta de cateva saptamani.
Asa cum am promis in posturile anterioare revin cu poze mai clare.Inainte de toate vreau sa imi cer scuze daca nu sunt foarte fancy pozele dar inca nu m-am obisnuit cu noul aparat foto.
Astazi va arat o manichiura in ton cu vreema de afara ....griiii!

Este ceva simplu pentru ca nu am avut chef de ceva foarte elaborat.
Pentru realizarea acestui model am folosit:
Culoarea ojei cu blit:
Si o poza cu blit a modelului(oja este aplicata intr-un singur strat si pe alocuri a prins cu goluri)
Si daca tot m-am pus pe fapte mari,va arat si cum mi-ar organizat ojele:

Sper sa va placa!!
Pupici pana data viitoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...