vineri, 2 august 2013

Gabrini Elegant Mirror Colors M10

Sunt in pana de idei dupa cum va spune si titlul!
Astazi vreau sa va arat ce am purtat eu pe unghiute saptamana trecuta!
Cu acest model m-am inscris la concursul de pe blogul Josephinei!!
Stiu ca pozele nu sunt ceea ce asteptati dar luna aceasta o sa imi cumpar o camera si sper sa se rezolve acest aspect.
Pentru realizarea acestei manichiuri am folosit:
-base coat Trendy cu calciu
-oja Gabrini Elegant Mirror Colors Nr M1o
-oja neagra pentru stampila
-stampila din silicon
-sclipici All Sun Nr 71
-top coat Orkide Fast Dry
Culoarea reala a oje este apropiata de aceasta:
Sper sa va placa modelasul meu si ne auzim curand.
Va pup si va doresc o noapte linistita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...