duminică, 4 august 2013

Obsedat de...... albastru

Buna ziua dragele mele.
Daca zilele trecute va aratam unghiute albastre,ei bine,astazi va prezint unghiute tot....albastre.
Intre timp mi s-a rupt unghia de la degetul aratator,manuta dreapta si a fost o tragedie.Nu m-am exprimat fata de cei din jur pentru ca m-ar fi considerat cu siguranta ticnita dar...sunt nespus de mahnita la modul cel mai serios.
Dar sa las vorbaria deoparte si sa trec la model.
Vedeta de astazi este oja Leydi nr 872,pe care o ador!!!
Mai am una asemanatoare dar aceasta mi se pare mult mai buna,este mai groasa,acopera mai bine,se usuca mai repede decat cealalta.(Gabrini Elegant Mirror Colors M11)

Am folosit:
-base coat Trendy cu calciu
-oja Leydi nr 872
-sclipici Color Cosmetic Nr  11(are sclipirici mare auriu si sclipici mic alb si hexagoane albe,in fine nu m-am exprimat destul de clar pentru a descrie cat de frumos este dar o sa il vedeti in multe postari de ale mele)
-top coat Orkide Fast Dry
Culoarea reala a ojei este aceasta:


Va pup si sper sa va placa!
Ne "vedem" data viitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...