miercuri, 14 august 2013

Blue roses

Am revenit!
Dupa o perioada in care am purtat alte culori pe unghiute in afara de albastru,astazi am revenit la dragoastea mea....si ca sa fac o paranteza,dar fara paranteze :-P pe celelalte modele vi le voi arata in postrile viitoare.
Numai  ca de aceasta data am optat pentru oja neagra si am folosit doar accente albastre.


 Am folosit:
--baza Trendy cu Calciu
-oja neagra Ruby Rose
-Glitter albastru/alb Color Cosmetic nr 18
-tatuaje pe baza de apa (nr 661)
-Top coat cu uscare rapida CCN

In aceasta poze puteti vedea mai bine glitterul.Eu una m-am indragostit de aceste glittere,pana acum am patru dar presimt ca o sa imi maresc colectia de astfel de glittere.
In ceea ce priveste tatuajele este prima data cand le-am folosit si mi-au placut foarte mult,nici la acestea nu o sa renunt si pe viitor o sa mai achizitionez si altele.
Sper sa va placa modelul meu.
Va pup si ne "auzim"data viitoare!!!

2 comentarii:

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...