miercuri, 20 martie 2013

Top coat Orkide Fast Dry

Buna seara dragele mele.Asta seara vreau sa va vorbesc despre top coat-ul de la Orkide si mai exact Orkide Nail Care Fast Dry.
In urma cu ceva vreme din cauza faptului ca ai mei copii tot timpul au nevoie de ceva m-am hotarat ca imi trebuie un lac sau spray pt uscare rapida.

Intial m-am decis sa cumpar srayul pentru usacare rapida de la Farmec dar nu l-am gasit nicaieri prin oras.Asa ca din intamplare am dat peste cel despre care vreau sa va vorbesc.


Nu stiu de ce dar am plecat de la premiza ca nu este bun in urma unor review-uri citite pe net dar m-am gandit totusi sa il incerc personal ca sa imi fac o parere.
Sincer va spun ca nu imi pare rau deloc!!!!
Ce imi place la el:
-pensula este tocmai pe gustul meu,desi se spune ca o pensula mare faciliteaza aplicarea ojei/lacului eu nu ma inteleg bine cu ele deoarece am o forma a unghiei foarte mica
-se usuca foarte repede,la 5 minute dupa ce a fost aplicat nu mai raman urme inestetice pe oja iar la maxim 15 minute este uscat complet
-nu are un miros prea intepator
-are un luciu minunat
-pretul este excelent(eu am dat 4 lei pe el)
Singurul lucru care nu imi place la el este faptul ca sare dupa unghii dupa 3 zile deci nu este foarte rezistent!!

Cu siguranta ca il voi cumpara din nou atunci cand se va termina.
Desi am mai multe top coat-uri momentan nu pot renunta la acesta,atat de mult imi place.Este primul si singurul pe care mai pun mana dupa o sesiune de manichiura!!
Voi ce parere aveti despre el?L-ati incercat?
Va pup si va doresc o seara minunata!!!

2 comentarii:

  1. Deci asa scrie pe el Top coat Orkide Fast Dry, da? O sa il iau si eu, daca il gasesc. Pe mine numa deranjeaza daca nu tine pre amult pe unghiute, o zi e de ajuns pentru mine. Important e sa usuce oja repede si bine:)) si daca mai are si luciu...deja e lux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cata,el se numeste simplu Orkide Nail Care Fast Dry,fara top coat!Eu sunt super incantata de el si nici pe mine nu ma deranjeaza prea mult ca sare mai repede de pe unghii iar in ceea ce priveste luciul sunt multumita,bine acum nu se compara cu unul scump!Pupici!

      Ștergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...