vineri, 22 martie 2013

Glittery purple nails

Buna seara dragelor.
Asa cum v-am promis asta seara am revenit cu o manichiura facuta cu o oja castigata la un concurs organizat pe Facebook.Este vorba despre OPI Planks a Lot din colectia "Piratii din Caraibe".
Sunt foarte incantata de aceasta dar in acelasi timp sunt putin dezamagita!De ce?Pai, nu este nici o diferenta din punct de vedere al rezistentei intre ea si una dintre ojele mele de la Gabrini.
Asta este prima impresie,poate cu un top coat mai bun ii creste si rezistenta.Culoarea o ador!!!

Good evening my lovelyes.
As I promised today I'll show you a mani with a new nail polish gained from a page on Facebook.This nail polish is OPI Planks a Lot from the "Pirates of the Caribbean" colection.
I'm verry pleased with it but in the meen time I 'm a little disappionted.Why?Because there are no differences between it and my Gabrini nail polishes respecting quality.
That was my first impression,maybe with a better top coat it will be best.In excange I adore it's colour!!!


Aceasta este ojica.Pentru o mai buna idee va atasez si o poza de pe net!

This is the nail polish.For a better ideea I attach a picture from the internet!



Am folosit:
-base coat Trendy cu Calciu
- oja OPI Planks a Lot
-lac cu sclipici facut by me
-pietricele triunghiulare mov
-top coat Orkide Fast Dry

I've used:
-Trendy base coat with calcium
-OPI Planks a Lot nail polish
-glittery nail polish made by me
-purple triangular  rhinestones 
-Orkide Fast Dry top coat

Sper sa va placa!!
Hope you like it!!

Pupicei.
Kisses.

3 comentarii:

  1. Foarte frumos blogul. Abia te-am descoperit si imi place mult de tot iar oja este super draguta!
    Daca vrei poti sa treci si pe la mine:
    http://polly-lena.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult de tot.M-am inscris si eu la tine pe blog.Pupicei!

      Ștergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...