duminică, 3 martie 2013

Black and pink

Buna seara dragelor.
In ultima perioada am lipsit,ce este drept,nemotivat.
Am avut o perioada in care am fost putin dezamagita de acest blog si am vreut sa renunt la el,dar am revenit cu forte proaspete.
Atazi va arat un modelas cu roz si negru deoarece nu m-am putut hotara asupra unei singure culori.

Good evenind my dears.
I kind of missed few weeks from the blog,and I'm not motivated.
I had a period in wich I was disapointed about it and I wanted to give up on it but now I'm back in bussines with newer strenght.
Today I'll show you a new mani,useing black and pink because I could not decide between them.

Am folosit:
-base coat Gabrini no more breaks
-oja neagra Ruby Rose
-oja roz cu glitter argintiu Naty
-oja roz Miss Carolyn
-strasuri
-stampila
-top coat Orkide Fast Dry

I used:
-base coat Gabrini no more breaks
-Ruby Rose black nail polish
-Naty sheer pink nail polish with silver glitter 
-pink nail polish Miss Carolyn
-rinestones
-fake stamp and plates
-Orkide Fast Dry top coat


Intr-un post urmator daca sunteti interesate o sa va vorbesc despre tratamentul de la Gabrini no more breaks.

In an future pots I'll present you Gabrini no more breaks nail treatment,if you are interested.

Va pup si va doresc un inceput de saptamana linistit si o primavara minunata!!!!

Kisses,have a grate and peacefull week , a lovely spring!!!

4 comentarii:

  1. De ce dezamagita? Ai modele frumoase. Si acesta arata tare bine. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Ana Maria.Dezamagita pentru faptul ca nu am mult timp de blog desi as vrea mult mai mult,dezamagita pentru faptul ca nu am cu ce face poze frumoase,dezamagita pentru ca nu am timp de unghiute pe cat de mult as vrea eu...si de aici deriva multe altele.Dar momentan sunt bine la acest capitol si sper ca asa sa ramana si pe viitor!!Pup!

      Ștergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...