marți, 5 martie 2013

Baby foot

Buna seara dragelor.
Asta seara mi-am facut manichiura dar cum telefonul meu e pe sistem...de nonfunctionalitate... ..si functioneaza numai ziua...ca sa scot poze cat de cat...vizibile,va arat un modelas vechiiii,cred ca are cam 3 anisori.
Promit ca zilele urmatoare sa revin cu modelasul de asta seara.
Pana atunci va prezint......picioruse de bebe!!!

Good evening my lovelyes!
Tonight I had my nails done,but you know that my phone can't be used only in the day time....sooo I'll show you an old model,and when I say old ,I mean 3 years old.
I promise that this week I'll post today's mani.
Untill then I present you.........baby foot!!!

Nu mai stiu ce base coat am folosit  dar merge orice fel de....base coat.
Cred ca oja se numea OY,o luata dintr-un magazin chinezesc.Mi-a palcut foarte mult,era un auriu cu particule mici aurii si argintii.Nu am mai gasit-o de atunci si imi pare foarte rau.
Pentru dungulite am folosit o oja galbena pentru nail art,piciorusele sunt facute din oja alba ,cu ajutorul instrumentului de facut puncte(capat foarte subtire).
Pe deasupra am aplicat un lac transparent cu glitter argintiu si top coat Farmec!!

I can't remember which base coat I used but any base coat you have it will do.
I think the nail polish used was OY,an chinese nail polish bought from a local store.I loved this polish,it was a glittery gold polish with gold and silver sparkles.I couldn't fint it anymore and I' m sooo sad.
For the stripes I used a yellow nail art polish,the baby foot was made with white nail polish useing the dotting instrument(the smallest part).
I used a tranparent polish with silver glitter and Farmec top coat!!

Sper sa va placa,eu l-am adorat dar nu l-am mai incercat de atunci.
Cu siguranta va urma sa il refac dar intr-o alta varianta!!
Pupici si va doresc o noapte linistita!!!


I hope you like it,I know that it was one of my favourite althought I hadn't try it since.
Certainly it will be the next one but in a new way!!
Kisses and have a peacefull evening!!

8 comentarii:

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...