duminică, 15 martie 2015

Sweet butterfly-BornPrettyStore 34 stamping plate

Buna seara fete dragi.
Pentru asta seara v-am pregatit un scurt review la una dintre placutele BornPrettyStore.
Pentru astazi am ales placuta cu numarul 34 din setul de placute 26-35.
Momentan acesta palcuta nu este pe stoc.
Asemeni tuturor placutelor BornPrettyStore,si acesta este foarte bine gravata,facand ca modelul sa se transfere fara probleme,in totalitate.
Modelele sunt unele primavaratice, care ne indeamna sa creem multe manichiuri colorate.
Daca sunteti interesate de produsele lor puteti folosi codul KSSX31 pentru a beneficia de o reducere de 10%.
Eu nu am pregatit ceva colorat dar imi place mult ce a iesit:


Am folosit:
-base coat Eveline 8 in 1
-oja Gabrini Matte #M08
-oja TipTop Nail Chic nuanta Armourplate pentru stampilat
-placuta BornPrettyStore BP-34
-top coat matifiant Flormar

Vio ati incercat placutele lor?
Cum vi se par?
Va pup si va doresc o seara linistita.

8 comentarii:

  1. Superbe si unghiutele tale si modelul <3 pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Cât de frumos se vede modelul argintiu pe baza neagră! E foarte drăguță și elegantă manichiura!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Am si eu aceasta placuta minunata. Ai creat o manichiura extrem de dragalasa cu ea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Andrea.Stiu ca o ai si tu,chiar saptamana trecuta am admirat modelul pe care l-ai facut folosind aceasta palcuta.Pup

      Ștergere
  4. Superba manichiura! Negrul imi place la nebunie
    te pup :*

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...