luni, 30 martie 2015

NOTD-Pink for spring

Buna seara fete dragi.
Imi era dor de o postare in cursul saptamanii,in afara celor postate pentru colaborarea noastra.
Dupa cum stiti,saptamana trecuta am primit un nou set de placute.Mi l-am dorit foarte mult,drept urmare cand l-am vazut disponibil,nu am stat sa ma gandesc de doua ori.
 Este vorba de noul set Bundle Monster lansat la inceputul acestul an Secret Garden.

Fiindca nu il puteam lasa prea mult timp nefolosit,am creat manichiura de astazi.
Si de acesta data am ales floricelele.Sunt de parere ca niciodata nu poti da gres cu ele.

Am folosit:
-base coat Eveline 8 in 1
-oja Gabrini #351
-oja alba pentru stampilat Lily Angel
-placuta BM-710
-top coat Gel de la Farmec
 Cu riscul de a ma repeta;aceste placute sunt FABULOASE!!
Abia astept sa o folosesc pe urmatoarea!!!
Va pup si va doresc o seara linistita!!


6 comentarii:

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...