sâmbătă, 14 martie 2015

Nail Team Challenge - Retro Manicure

Buna seara fete dragi.
Eram la cativa pasi sa ratez colaborarea de astazi.
Chiar daca ieri a fost vineri 13(nu sunt o persoana superstitioasa) dar astazi chiar am avut o zi plina de ghinioane!
Punctul culminant a fost in acesta seara cand am reusit sa : imi ard o unghie!!
Mai rar asa ceva...dar se intampla!!
Nimic grav insa....cu pila se rezolva usor.
Ca sa revin la tema de astazi: retro manicure,acesta a fost propusa de colega noastra: Iulia .
Nu stiu cat de retro este manichiura mea,dar asta am pregatit eu pentru asta seara:

Bulinute colorate!!
Am folosit:
-base coat Eveline 8 in 1
-oja Medusa Isabella #26
-oja Gabrini Brilliant #B18
oje mov/albastru/verde/rosu pentru bulinute
-top coat gel de la Farmec

Zilele proaste avute in ultima vreme si-au pus amprenta si asupra inspiratiei mele.
Sper ca la viitoarele teme sa ma descurc mai bine.
Va pup dulce!
Va las mai jos lista fetelor care au participat la acesta tema.
Nu uitati sa le faceti o vizita si lor ca sa vedeti ce unghiute frumoase ne-au pregatit.
4. Teo - www.taitzel.com

18 comentarii:

  1. Foarte dragute bulinute,vesele si colorate <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow, cat sunt de happy unghiutele tale! Imi plac foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce adorabile sunt bulinutele colorate! ♥ Tare frumoasa si oja Gabrini.
    Nu ma mai satur sa iti admir unghiile lungi si frumoase. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Mada.Unghiutele le-am mai scurtat dar vor creste repede acum ca detin "secretul":-*

      Ștergere
  4. bulinute am pregatit si eu,tare dragalasa si manichiura ta

    RăspundețiȘtergere
  5. mie îmi place manichiura ta cu multe puncte colorate! :) foarte frumoasă, să știi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea Iulia.Nu stiu cat de bine m-am incadrat in aceasta tema dar ma bucur mult ca iti place.Pupici.

      Ștergere
  6. Vai, cât de veselă e! Foarte frumos efectul!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bulinutele au fost la putere la aceasta tema. Imi place rezultatul pentru ca arata foarte vesel.

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...