sâmbătă, 24 ianuarie 2015

Nail Team Challenge- Negative Space Nails

Buna ziua dragele mele.Iata ca am ajuns si la cea de-a treia tema din cadrul colaborarii de grup.
Pentru astazi a trebuit sa pregatim negative space nails.
Este pentru prima oara,ma rog,a doua oara cand incerc acesta tehnica.
Ma atrage,nu ma atrage...deocamdata nu pot sa imi dau seama.
Cert este ca imi place sa o admir la colegele mele carora le iese minunat.
Si eu am doua va riante pentru tema de de astazi.
Prima a fost realizata pentru tema de astazi
Cea de-a doua a fost realizata in urma cu doua saptamani pentru o caloborare dintr-un grup pentru fanaticele stampilatului.
Iata propunerea mea:



Mie personal imi place mult mai mult cea cu alb,este mai finuta
La prima m-am chinuit mai mult.O data pentru a putea stampila modelul si.....la curatat.Inca se vad urme de oja pe cuticule dar cremeti-ma ca imi pierdusem deja rabdarea.
Pentru realizarea modelelor am folosit:
-base coat Eveline 8 in 1
-oja alba/neagra pentru stampila
-pt cea alba:placuta XY 16
-pt cea neagra:placuta MoYou Nails #123
-top coat Golden Rose Gel Look

Acum va invit sa le facem impreuna o vizita si colegelor mele sa vedem ce au pregatit pentru astazi.
Va pup si va doresc o sambata placuta.
  1. Madalina - http://frumusetelapretmic.blogspot.ro
  2. Iulia B. - http://iuliabeldean.blogspot.ro
  3. Mihaela - http://elasdreams.blogspot.ro
  4. Iulia Maria - http://iuliafairynails.blogspot.be
  5. Andreea -  www.dittanail.blogspot.ro
  6. Mădălina - http://misshappyandhernails.blogspot.ro
  7. Ella - www.ella-beautycorner.com
  8. Andrea - http://andicolouryourlife.blogspot.ro
  9. Oana - http://unghiutele.blogspot.ro


31 de comentarii:

  1. Foarte frumoase amandoua,super modele ai facut <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Si prima si a 2-a arata foarte bine. ♥
    Mi-a placut mult ideea ta de negative space.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte frumoase amândouă, îmi plac mult!
    Eu cred că o prefer pe cea neagră totuși, cred că am o atracție spre negru azi. :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos draga mea :-* Sa stii ca si mie im s-a facut chef de unghiute negre,sper sa reusesc sa va pregatesc ceva frumos cat de curand.

      Ștergere
  4. Prima e superba din cauza efectului interesant al modelului, insa a doua ma lasa fara cuvinte! E perfecta!

    RăspundețiȘtergere
  5. wow,,wow,, super manies ! both ! first is so attractive second is so neat ! i like it

    RăspundețiȘtergere
  6. Modelul primei maniciuri este foarte foarte interesant :) (nu stiu de ce zici ca npua ne iese nu-stiu-cum...si tie iti iese perfect!)

    Cea alba este mai eleganta...de mireasa :X

    Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos draga mea :-* Ei...chiar va ies frumoase,eu o mai sticlesc cateodata si nu sunt complet multumita.

      Ștergere
  7. minunate!! daca mi e permite..iti spun ca prima e fabuloasa :d pupi!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoase ambele :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu ştiu cum să îţi spun, dar prima e una dintre cele mai ingenioase pe care le-am văzut azi! :) Like it, e foarte reuşită.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu in primul rand vreau sa iti multumesc pentru tema, o ador! Iar in al doilea rand vreau sa iti spun ca unghiutele tale sunt minunate, imi plac cel mai mult cele cu alb, Pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt foarte frumoase amândouă, îmi plac mult!

    RăspundețiȘtergere
  12. Mulțumesc de temă, mi-ai oferit șansa să pun în practică o idee care coace de multă vreme. :* Îmi plac și mie ambele, să știi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos :-* Ma bucur foarte mult ca ti-a placut acesta tema.Rezultatul a fost unul foarte frumos,mi-a placut mult varianta ta de negative space.Si pentru mine acesta tehnica a fost o "premiera".

      Ștergere
  13. Ambele variante sunt frumoase insa intr-adevar al doilea este finut , interesanta ideea ta de design pentru negative space de incercat :}

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumos realizate!Si mie imi place mai mult cea de-a doua <3

    RăspundețiȘtergere
  15. Ambele variante arata interesant, dar ai dreptate al doilea este mai finut si mai elegant!

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...