vineri, 2 ianuarie 2015

Golden Flowers

Buna ziua dragele mele.
Iata ca a venit si timpul pentru prima postare pe anul 2015.
Dupa atatia fulgisori,Mosi,reni,artificii...mi s-a facut dor de floricele!
Si incerc sa profit de timp ca sa pot posta "restantele" de anul trecut inainte de a incepe o noua colaborare.
Astazi va prezint un modelas simpatic realizat cu ajutorul scumpelor mele stampilute.

 Mi-a placut atat de mult rezultatul final,cu greu m-am despartit de ea.Cu siguranta o sa mai incerc ceva asemeanator in viitorul apropiat!!(Intotdeauna spun asta dar de foarte putine ori reusesc sa ma tin de cuvant.Sunt atatea modele si oje noi de incercat incat ma apuca frustrarea!!)
Pentru realizarea modelului am folosit:
-base coat Eveline 8 in 1
-oja Gabrini #374
-placuta MoYou Nails 124
-oja Medusa Isabella #25 pentru stampilat
-top coat Golden Rose Gel Look
Sper sa va placa manichiura mea.
Va pup si va doresc un weekend minunat!

12 comentarii:

  1. foarte frumoasa ! :* cu florile astea nu poti da gresi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Teo,asa-i cu floricelele nu dai gres niciodata.Pupici.

      Ștergere
  2. Mi.a fost dor de unghiurile tale. :*
    Au ieșit super. Îmi plac mult..
    Combinația de culori.e.perfecta. Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos draga mea.Si mie imi e dor de manichiurile tale.Pup.

      Ștergere
  3. Foarte frumoase si elegante Madalina <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoasă manichiura, întotdeaua mi-a plăcut combinația roșu și auriu!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce finuta si eleganta este manichiura!
    Superb ti-a iesit! ♥

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...