marți, 27 ianuarie 2015

Holographic feathers

Buna seara fete dragi.
Nu este tocmai titlul potrivit pentru acesta postare dar nu am gasit unul mai bun.
Am sesizat ca,desi detin acesta oja de ceva vreme nu v-am aratat-o in nici o manichiura pana acum.
Am folosit-o de mai multe ori pentru ca sunt indragostita pana peste cap de ea dar din nu stiu ce motive nu am pozat-o!!!
Este vorba despre Moyra Holographic nr 253.
Am folosit-o in combinatie cu alta frumusete si am ales sa adaug un modelas mititel.
Iata despre ce vorbesc:


Nu-i asa ca este dragalasa foc?


Pentru realizarea acestei manichiuri am folosit:
-base coat Eveline 8 in 1
-oja Moyra Holographic #253
-oja Golden Rose Matte Velvet #105
-placuta XY 16
-oja alba pentru stampila
-Gel Top coat de la Farmec.


 Va place?Ati purta o astfel de manichiura?
Va pup si va doresc o seara linistita!


14 comentarii:

  1. That holo polish is stunning! Love the nail art as well :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba mani! Imi place efectul holo surprins in poze. De obicei, sunt cam greu de pozat aceste oje.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mada.Si eu am fost uimita de cat de frumos a capturat aparatul acesta culoare.Pup

      Ștergere
  3. Super unghiutzeeeee,si eu am oja asta si-mi place tare mult,pup <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Oana.Stiu ca si tu o ai,retin ca am admirat-o cand ai purtat-o.Pup

      Ștergere
  4. Este mega draguta! si Penele o completeaza tare bine !! pupi

    RăspundețiȘtergere
  5. wow, fantastic manicure ! bravo ! i had today similar shade but Shaka Italian ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Este superba oja. O am si eu dar inca nu am incercat-o :))
    Foarte mult imi place manichiura!

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...