marți, 24 iunie 2014

Laguna Bay by Cien

Buna seara dragele mele.
Vreau sa va arat astazi o oja superba pe care am reusit sa pun manuta de curand.
Dupa cum v-ati dat seama din titlul postarii ( de...lipsa mare de inspiratie) este vorba de Laguna Bay de la Cien.
Sunt o cumparatoare fidela a Lidl-ului.De cand am vazut (citit) ca aduce si produse de make-up am fost cu ochii cat cepele si antenele ridicate ca sa le pot prinde si eu.
Pana acum nu am vazut nimic,insa saptamana trecuta...pac!!Le-am prins!!
Nu aveau decat doua nuante de oja,doua de ruj,mascara si cateva dermatografe.Dintre produsele de make-up nu mi-a atras nici una atentia in mod deosebit.Dar.....aceasta oja mi-a placut la nebunie!
Iata ce am mesterit cu ea:

La capitolul aplicare mi-a placut,in doua straturi este opaca.
La capitolul timp de uscare o ador.Pana am terminat de aplicat oja la o mana la cealalta s-a uscat.
La capitolul rezistenta m-a dezamagit total!A doua zi deja era sarita la varfuri.
O sa ii mai dau o sansa in combinatie cu un alt top coat!
Ce am mai observat este ca dupa cateva zile a avut o usoara tendinta de a se ingalbeni.De asemenea am dat vina pe top coat.
Am folosit:
-base coat Favisan
-oja Cien 26 Laguna Bay
-oja albastra pentru stampila home made
-pietricele albastre
-placuta QA 43
-top coat CCN

Scuzati greselile de stampilat.Nu sunt la inceput dar mai am de exersat.
Sper sa va placa modelasul meu.
Va pup si va doresc o seara linistita!!

10 comentarii:

  1. Foarte frumoasă manichiura, nuanțele de albastru sunt superbe și arată atât de bine împreună!
    Nu știu ce greșeli i văzut la ștampilat, eu nu văd nicio greșeală! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa nuanta ojei. Chiar mi-ar trebui ceva asemanator. Am fost si eu in Lidl sambata, dar nu am le-am vazut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ana Maria.Este intr-adevar foarte frumoasa nuanta.Daca o vei gasi trebuie sa o cumperi :-*

      Ștergere
  3. Foarte frumoasa nuanta ojei Cien si modelul stampliat. Si eu am o oja Cien in colectie, de culoare roz, perfecta pentru vara, de mult nu am folosit-o :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Andrea.Pai...sa o folosesti,astept sa vad un modelas frumos.Pupici

      Ștergere
  4. Simpatica nuanta, o sa ma uit dupa ea!!

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...