sâmbătă, 28 iunie 2014

Alphabet Nail Art Challenge - Letter I

Buan ziua dragele mele.
Dupa ce am admirat modelele propuse de colegele mele iata ca am gasit si eu putin timp liber ca sa va arat propunerea mea.
Am avut foarte multe idei dar nici una nu mi se parea cea potrivita.M-am gandit la ice crem,ice,ikat,India....
In cele din urma am ajuns la insecte..Insects!
Am vrut o manichiura vesela si colorata cu toate ca nu a iesit exact cum mi-o imaginasem eu.
Iata ce mi-a iesit:

Albinuta mea si-a pierdut din aripioare dar e simpatica si asa!
Pentru realizarea modelului am folosit:
-base coat BCN
-oja Isabla Medussa nr 02
-oje pentru stampila (albastru,mov,negru,roz,rosu,verde)
-placute: moyou nails  221 pentru frunzultite,moyou nails 231 fluturasi,B 79 libelula,to-03 buburuza si o placuta fara numar pentru albinuta
-top coat Eveline minimax quick dry&long lasting

Sper sa va placa propunerea mea, va invit si pe blogurile celorlalte fete pentru a admira creatiile lor.
Va pup si va doresc o sambata linistita!

15 comentarii:

  1. foarte dragute Madalina,vesele <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase ți-au ieșit, îmi plac mult că sunt foarte colorate! :D
    Ai avut o idee originală, mie nu mi-a trecut așa ceva prin cap.

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte dragute si colorate :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Un model minunat si perfect pentru vara! ♥

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata foarte vesel cu atatea culori manichiura ta. Imi place mult!

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...