sâmbătă, 1 iunie 2013

Lampa UV cu 2 tuburi

Vand Lampa UV cu doua tuburi
Lampa Uv cu 2 tuburi,folosita de cateva ori pentru uz personal(nu pentru cliente)
stare foarte buna de functionare,arata impecabil!
Caracteristici Tehnice :
Tensiune alimentare : 220 V - 240 V ~ 50Hz
Putere : 18 W
Echipata cu 2 tuburi UV model UV-9W-L365nm
Lungimea de unda a radiatiei UV: 365nm
Dimensiuni : 24 X 21X13,2 cm
Culoare : argintie(poza este preluata de pe internet pentru a va face o idee de aspectul acesteia)
pret de achizitie 140 acum am vazut ca s-a facut 160 

Eu am cumparat-o de pe Nailshop
pretul meu 90 ron



Eu am cumparat-o in urma cu 3 ani,deci nu mai este in garantie.
Daca sunteti interesate va rog sa  imi lasati un cometariu sau sa imi trimiteti un mail!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...