joi, 16 mai 2013

Rujuri Vollare +trusa 120 culori

Buna seara dragele mele!
De cand nu ma mai scris am facut cateva cumparaturi,multe dintre ele marunte care nu are rost sa le mentionez.
Totusi as vrea astazi sa va vorbesc despre doua dintre ele si anume:

Good evening my dears!
Since I wrote you for the list time I've bought some new thingh ,most of the are little things .
Today I want to talk about two of them:


1.Trusa 120 culori:
120 eyeshadow pallete:
Nu are  rost sa va mai povestesc despre ea,sunt foarte multe review-uri pe internet!
 Va spun doar ca am comandat-o de pe okazii si cu toate ca este fake sunt foarte multumita de ea!
Pretul de achizitie 40 ron!

I do not want to review it beacause you all know it from the internet!
The only thing to say is that I bought it from okazii and I'm verry pleased!
Price: 40 ron aproximatelly 10 euro!
 Siiiiii 
2.Rujuri Vollare
And....
Vollare lipsticks

Nu stiu prea multe despre aceasta firma decat ca este una cu produse ieftine asemeni Ruby Rose.
Am mai avut un rimel de la aceasta firma in urma cu cativa ani si mi-a placut foarte mult,asa m-am hotarat sa le cumpar si pe acestea!

I don't know much about this brand excepting that it's a low cost one like Ruby Rose.
Few years ago I had a  mascara from Vollare and I like it so I decided to buy those two lipsticks.


Nu imi pare rau deloc!!
Sunt foarte cremoase,sunt pigmentate si rezista binisor pe buze.Nu sunt eu persoana care foloseste mult rujul ,folosesc lipgloss dar pe aceste la ador.
Singurele dezavantaje dar care nu dernajeza prea mult(cel putin pe mine) sunt:are un miros super parfumat si ambalajul care arata...ieftin!!
In rest nota mea este 9/10!!!
Voi mai cumpara pe viitor produse de la ei daca gasesc prin oras!


And I'm not sorry!!
They are creamy,well pigmented,and they hold couple hours on the lips.I am not a person that uses to much lipstick,I oftten use gloss but I adore those ones.
The only things that I  do not like are:the parfume and the wrapping-it looks verry cheap!
I give them a 9/10 and I will definitly buy more thingh from Vollare!!!
Va pupacesc si va doresc o noapte placuta!
Kisses and have a grate evening!


2 comentarii:

  1. Interesante produse. De obicei multe nu sunt bune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este,dar depinde si ce asteptari ai de la ele,plus bugetul care il ai de investit in produse cosmetice.Daca cauti ceva extraordinat,te costa destul de mult!Eu sunt multumita de ele dar cineva de exemplu care cauta branduri cunoscute nu le va aprecia!
      Pupici!

      Ștergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...