vineri, 7 iunie 2013

Roz cu sclipirici

Buna seara dragele mele!
Imi era dor de roz,nu am mai avut roz pe unghiute de ....cateva zilee.
Toate ojele pe care pun mana in ultima vreme sunt roz!Si cum va spuneam in postarea anterioara mi s-a pus pata pe sclipici.
Concluzie:
Azi avem mani roz cu sclipici!!!
Calitatea pozelor lasa de dorit dar sper sa intelegeti ceva de acolo.

Am folosit:
Trendy lac de baza cu calciu
Oja Miss Carolyn nr 564
Lac cu sclipici argintiu(mare) Medusa Isabella nr 126
Hexagoane argintii
Top coat Orkide Fast Dry

Sper sa va placa.
Va pup si va doresc un sfarsit de saptamana minunat si linistti!!

4 comentarii:

  1. Buna. Te-am nominalizat la un tag, the Liebster Award. Daca nu l-ai facut, te invit sa raspunzi la cateva intrebari funny.
    http://the-colorful-world-of-iulia.blogspot.ro/2013/07/the-liebser-award.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Iulia pentru tag dar l-am facut acum ceva vreme!
      Pupici!

      Ștergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...