marți, 1 august 2017

BeautyBigBang- Rainbow Holografic Pigment

Buna seara fete dragi.
Cu putina vreme in urma am inceput o noua colaborare cu Beauty Big Bang
Pentru cele care nu stiu despre ei, este un site cu diferite produse destinate unghiutelor,produse de make-up, accesorii la preturi foarte accesibile.
Bineinteles ca din multitudinea de produse, cel mai mult m-au atras cele destinate unghiilor.
Cand Maggie mi-a propus sa imi aleg produse de pe site-ul lor pentru review, primul pe lista a fost pigmentul holografic pe care imi doream de foarte multa vreme sa il incerc!!
Codul acestui produs este SKU:J2427 si poate fi gasit la pretul de 3,99$ fiind la reducere in acest moment.



 Acest frumos pigment vine intr-o punguta mititica si dragalasa, impreuna cu doi buretei.
Borcanelul cu produs (0,5 g) este foarte mititel deasemenea.

 Acum sa va povestesc despre pigmentul in sine.
Mi s-a parut cel mai dificil modul de aplicare.Dupa cum stiti astfel de produse se aplica peste gel.
Zis si facut.Am aplicat un top coat gel fara degresare , apoi am trecut la treaba.
Am aplicat pigmentul cu buretelul din dotare dar...aici vine surpriza!!Pe alocuri (a se vedea degetul mijlociu) pigmentul nu a aderat bine pe suprafata unghiei.
Totusi dau vina pe top coat-ul folosit si nu pe pigment pentru ca am citit si alte pareri si am vazut ca se aplica frumos!


Daca sunteti tentate sa cumparati vre-un produs de pe site-ul lor , puteti codul meu FRUM pentru un discount de 10%.
Atat pentru astazi.
Va pup si va doresc o seara linistita.

4 comentarii:

  1. Sunt foarte frumosi pigmentii astia, dar se aplica cam greu asa e :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi plac foarte mult, doar ca mi se pare un picut dificil modul de aplicare.

      Ștergere
  2. deci pana la urma... merge doar pe unghiile cu gel, cu uscare la lampa? am si eu doua minuni de genul... dar eu n-am reusit sa-i aplica peste oja normala, sa zic asa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate acest pigment da, merge doar peste gel.Ceilalti mai merg aplicati peste un top coat pe baza de apa.

      Ștergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...