marți, 29 august 2017

BornPrettyStore - Nail art brush

Buna seara fete dragi.
Asta seara continui seria reviewurilor de la BornPrettyStore.
Acest review va fi unul putin diferit fata de precedentele deoarece va voi arata o pensula de nail art,lucru destul de neobisnuit pentu mine!!
Insa....consider ca o astfel de pensula cu varf subtire este foarte utila si persoanelor mai putin talentate la free hand.
Este vorba de aceasta pensula, numarul 2, ID produs #40608.
Pretul este de 2.29$/pensula.


Varful este unul foarte subtirel, de 6mm ,pensula este foarte mitica ,masoara in total 13.5 cm.
Este foarte usor de tinut si de manuit.
Am realizat cu ajutorul ei modelul de mai jos.
Perii sunt din par sintetic , sunt usor de curatat si sunt compacti, nu ies fire din varful pensulei.
Ce va pot spune este ca pensula este buna, talentul meu lasa de dorit.



Voi ce parere aveti despre aceasta pensula?La ce model ati folosi-o?
Nu uitati , puteti folosi codel IMGL91 pentru o reducere de 10% la produsele aflate la pret interg.
Va pup si va doresc o seara linistita!

3 comentarii:

  1. A iesit frumoasa manichiura, imi place mult pigmentul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Oana,intr-adevar sunt frumosi pigmentii, au devenit preferatii mei!Te pupic.

      Ștergere
    2. Multumesc frumos Oana,intr-adevar sunt frumosi pigmentii, au devenit preferatii mei!Te pupic.

      Ștergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...