miercuri, 9 august 2017

BeautyBigBang -My Dance Black holografic nailpolish

Buna seara,fete dragi.💋💋💋
Va era dor de un review?
Ei bine, am revenit cu unul nou pentru un produs de  la BeautyBigBang..
Asta seara va voi prezenta o frumusica holografica neagra pe care ati mai admirat-o pe blog, sambata, in cadrul colaborarii de grup.
O gasiti aici la pretul de 5.99$.
ID-ul acestui produs este SKU:J2448-6C.


Aceasta frumusica este marca My Dance si vine intr-o sticluta de 6ml.
Efectul holografic este puternic.
Se aplica foarte usor, fara a lasa urme inestetice sau goluri cum se intampla uneori in cazul anumitor oje holografice.
Nu necesita un top coat special pentru a fi vizibil efectul holografic. 

Priviti aici ce curcubeu frumos!!
Cum am mai spus ( si probabil voi spune de fiecare data 😁) ojele holo sunt slabiciunea mea.
Aceasta nu m-a dezamagit in nici un fel si o recomand cu draga inima persoanelor pasionate de unghiute.
De asemenea, am uitat sa mentionez, este opaca in doua straturi subtiri!!



Daca va place si doriti sa o comandati, puteti folosi codul meu de FRUM pentru a benefucia de un discount de 10%.
Atat pentru asta seara.Va pup si va doresc o seara linistita!

6 comentarii:

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...