miercuri, 14 septembrie 2016

Wednesday swatch/review 1

Buna seara dragile mele.
M-am gandit la o rubricuta noua pentru blog.In fiecare miercuri voi posta un review sau swatch-uri la ojiute din colectia mea,care cred eu ca ar merita sa fie aratate tuturor.
Trebuie sa recunosc ca ideea mi-a venit fiind inspirata de Oana doar ca eu va voi arata doar produse pentru unghiute.
Incep aceasta serie cu un review la produse Bornprettystore.
Asta seara va voi arata o matrita si doua oje speciale pentru matrite si anume cea galbena no 6 si cea portocalie no 10.

O sa incep cu matrita.
Asemeni tuturor matritelor  pe care de detin de la ei,pot spune ca sunt foarte multumita!
Calitatea foarte buna,modele gravate suficient de adanc incat sa nu creeze probleme ,imprimare pe unghii excelenta!!
Pret foarte bun,acum costa 0.99$.

Ojele pentru stampila:
Aveam deja trei care imi plac dar...imi doream mult aceste doua culori!!
Am citit multe pareri despre ele si imi doream oje care sa fie vizibile pe culori inchise.
Ce va pot spune despre ele:sunt foarte pigmentate,nu au miros deranjant,necesita o cantitate mica de produs.
Atentie insa,unele dintre ele pareaza pielea!!Spre exemplu cea galbena!!
Pretul este de 2.39$/bucata.

Si acum sa va arat ce am pregatit folosind aceste produse:


Produsele Bornprettystore imi sunt tare dragi,le recomand cu draga inima!Sunt accesibile tuturor buzunarelor si au o gama foarte variata de produse.
Nu uitati,daca sunteti tentate de ceva de pe site-ul lor,puteti folosi codul KSSX31 pentru o reducere de 10%.
Va pup si va doresc o seara linistita.

2 comentarii:

  1. Foarte intense culorile! Am si eu cateva de la Born Pretty, dar sunt editii vechi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi plac la nebunie!!Imi pare extrem de rau ca nu mai livreaza oje la noi in tara!

      Ștergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...