miercuri, 21 septembrie 2016

Wednesday review/swatch 2

Buna seara dragile mele.
Iata ca este din nou miercuri,ceea ce inseamna ca avem o noua postare din seria review-urilor sau swatch-urilor.
De aceasta data am ales sa fac cateva poze unei oje frumusele,care a stat neincercata pana acum.
Este vorba despre Milani 3D holografic,nuanta HD.
Am cumparat-o de la Oana ,fiindca imi doream sa incerc de ceva vreme ojele din gama Milani.
Nu m-a dezamagit ,insa nici nu m-a dat pe spate!
Efectul holografic este vizibil dar  nu foarte puternic.Cred ca este excelenta ca si topper.

 Se aplica usor,nu lasa urme inestetice.
In poze am aplicat doua straturi mai generoase de oja si una de top coat.
Timpul de uscare m-a cam dezamagit.Ori sunt eu prost invatata,ori se usuca ea mai greu dar am reusita sa stric doua dintre ele din aceasta cauza.
Un plus il are pentru faptul ca se sterge foarte usor!

Atat pentru astazi!
Pupici si sa aveti o noapte linistita.

8 comentarii:

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...