sâmbătă, 10 septembrie 2016

September's Nails Challenge -Triangles

Buna ziua dragile mele.
Again sambata,relaxare si colaborare!!
Tema de astazi,triangles,mi -a dat batai de cap!!!Este o tema simpla,ce poate fi interpretata in 1001 moduri,totusi eu m-am blocat!!Pana totala de idei!
Am pregatit insa cea mai simpla manichiura doar ca sa nu lipsesc.
Iata versiunea mea de triunghiulete:

 Am folosit:
-base coat Melkior
-oja Gabrini 3D numarul 62
-placuta BP-14
-oja gri pentru stsmpila Kads
-top coat Eveline X-treme Gel Effect

Oja Gabrini a fost o surpriza,cautam o nuanta de gri sidefat si am dat peste ea!!Este un gri cu shimmer albastru minunat!!


Va pupic,va doresc un weekend placut si va invit sa vizitati si celelalte bloggerite,sa vedem ce unghiute frumoase ne-au pregatit pentru astazi!



  • Andra Kat - http://andrakat.com
  • Violeta - https://www.instagram.com/alexandruvioleta
  • 11 comentarii:

    1. Esti foarte in tema, de ce nu-ti place?

      RăspundețiȘtergere
      Răspunsuri
      1. Multumesc Oana,mi se pare prea simpla,puteam sa fac mai mult dintr-o tema atat de usoara!Te pup.

        Ștergere
    2. Wow! Nu stiam ca cei de la Gabrini au asa frumusete de oja in gama lor. ♥ Arata bine imprimeul cu triunghiuri si nu ai de ce sa fii suparata, pentru ca modelul este unul reusit.

      RăspundețiȘtergere
      Răspunsuri
      1. Mada,nici eu nu stiam.Cum am spus,am descoperit-o intamplator dar este tare frumusica.

        Ștergere
    3. Draguta manichiura si cred ca am folosit aceiasi placuta

      RăspundețiȘtergere
    4. Cat de frumoasa e oja! O sa ma uit si eu dupa ea!

      RăspundețiȘtergere

    Creative nails collab - Something masculine

    Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...