sâmbătă, 3 mai 2014

Alphabet Nail Art Challenge-Letter A

Buna ziua dragele mele.
Iata-ne si la prima tema din cadrul acestei colaborari.
Daca la cealalta nu m-am inscris din cauza faptului ca nu am prins-o de la inceput,la aceasta m-am inscris cu mare drag!
Sper sa imi vina idei bune si sa iasa modele cat mai frumoase!
Prima tema din cadrul colaborarii Alfabet a fost litera A.
De aceea (si din lipsa de mai multa inspiratie) am ales sa fac un model abstract!
Iata de a iesit:



Eu, personal, asa am vazut acest model:abstract.
Daca voi intelegeti altceva din el va rog sa imi spuneti si mie.De cand am cumparat aceasta placuta cu modele m-am tot chinut sa imi dau seama ce reprezinta acest model!Inca nu mi-am dat seama!! :-)
Pentru realizarea modelului am folosit:
-Baza Trendy cu Ca
-Oja Gabrini Diamond 51
-Placuta stampilat B 16
-Oja stampila alba
-Top coat Miss Sporty

Sper sa va placa modelul meu si va invit si pe celelalte bloguri sa vizualizati modelele superbe realizate de fetele noastre talentate!
Va pup dulce!
  1. Mădălina - http://misshappyandhernails.blogspot.ro/
  2. Andra- http://andrakat.wordpress.com
  3. Ella - http://beauty-corner-for-women.blogspot.ro/
  4. Madalina - http://frumusetelapretmic.blogspot.ro/
  5. Kinga - http://polish-blue-my-mind.blogspot.ro/
  6. Andreea- http://www.dittanail.blogspot.ro/
  7. Oana -http://unghiutele.blogspot.ro/
  8. Carla - http://carlasbeautybox.wordpress.com/

25 de comentarii:

  1. ce dragutze shi finutze sunt :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum de am ratat oja asta minunata? Am si eu vreo 2 din gama Diamond, dar pe asta nu o stiam. Frumos rau modelul. Este asa finut si merge de minune cu nuanta ojei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mada si eu o am de prin toamna.Am luat- o din intamplare,cautam altceva dar mi-a placut enorm si am pus-o repede in cosulet.Asi eu am 4 nuante din aceasta gama! Pupici!

      Ștergere
  3. Foarte drăguțe! Îmi place mult oja folosită ca bază.
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Drăguță rău manichiura ! Mie îmi seamănă cu niște artificii :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Oana!Asa a zis si al meu sot cand le-a vazut! Totusi pe el nu am vrut sa il cred :-P .Pupici!

      Ștergere
  5. foarte draguta manichiura :X

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte draguta manichiura!
    Imi place ca ai ales o tema diferita...sansele sa fie aceeasi tema sunt infime!
    Bravo :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Andreea!Si mie imi place tare mult aceasta colaborare,sunt atat de multe posibilitati.Pupiic!

      Ștergere
  7. draguta manichiura ta abstracta si oja mi-am adus aminte ca o am si eu si nu am folosit-o de mult,modelul tau de pe unghiute mi se par a semana cu artificiiile :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Mihaela.Daca tot reprezinta acel model artificiile o sa il folosesc de anul nou.Oja este deosebita din punctul meu de vedere.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Asa e, parca seamana cu niste artificii. Dar sa sti ca-mi place. Si oja de baza e super! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este Ana,acum parca imi seamana si mie cu niste astificii.Cu cat ma uit mai mult la ele cu atat ma conving mai mult!Pupici si multumesc mult pt aprecieri!

      Ștergere
  10. e foarte draguta manichiura, mie imi seamana cu o floare modelul :-)

    RăspundețiȘtergere
  11. E chiar interesant modelul tau ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte frumoasa si finuta manichiura ta! Imi place mult si culoarea ojei Gabrini, am si eu cateva din aceasta colectie si toate arata super!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Andrea.Si eu am mai multe si imi plac foarte mult.Pupici

      Ștergere
  13. Ce elegant arata! Ft reusita manichiura ta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Kinga.Esti o draguta.Nu se compara modelele mele cu minunatiile ce ies din manutele tale.Pupici.

      Ștergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...