miercuri, 23 octombrie 2013

Puppy love-fail

Buna ziua dragelor.
Astazi am avut un zvanc in a-mi face manichiura dar nu am luat in considerare si factorul timp.
Insa dorinta de a incerca noile placute a fost mult prea arzatoare.
Iata ce mi-a iesit:
 Nu sunt multumita absolut deloc dar il pastrez pana maine,poate o sa am mai multa insiratie.
Dupa cum puteti vedea oja nu este aplicata bine,catelusii nu sunt pozitionati corect,nu sunt sterse marginile,etc
Culoarea reala o ojei este cea din poza urmatoare.
Am folosit:
-baza Trendy cu Ca
-oja Capitol nr 17
-oja alba pt stampila
-placuta QA nr 33
-top coat CCN
Va pup dulce pana data viitoare!

2 comentarii:

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...