marți, 22 octombrie 2013

My new toys

Buna seara dragele mele.
Asta seara vreau sa va arat noile mele jucarioare.
Dupa cum probabil stiti in majoritatea timpului cand imi fac unghiutele apelez la stampilute,glittere,stikere,strasuri etc.
Candva ma descurcam sa pictez cu acrilice/acuarele dar nu am mai exersat de mult si acum ”talentul” meu a disparut complet.
De aceea saptamana trecuta am facut o comanda pe internet de placute pentru stampile din seria QA.
Mi se par absolut formidabile
Comanda a fost pusa pe site-ul Cosmetics-online.De asemenea ii puteti gasi la uramtoarea adresa:Magazinul meu.
Sunt foarte prompti in preluarea comenzii si in procesarea acesteia.
Eu am pus comanda miercuri seara,joi m-au sunat pentru confirmare si pentru a ma anunta ca expediaza coletul iar vineri acesta deja ma astepta cumintel la posta.
Deci ,ii recomand cu mare drag!
 QA 33
QA 43
QA 44

De asemnea acest minunat carusel m-a fascinat de cand l-am vazut pentru prima data la Catalina.
Cautam de foarte mult timp asa ceva prin oras dar nu am gasit pe niciunde iar pe internet sunt destul de piperate (15 ron/carusel).
Asa ca am apelat la Cata pentru a mi-l achizitiona.Am avut parte de o surpriza frumoasa atunci cand mi-a spus ca este un cadou din partea ei.
Cu toate stim ca ea este o persoana minunata,de aceea tin sa ii multumesc inca o data si pe aceasta cale.
Va pup pana data viitoare!

8 comentarii:

  1. Ce frumoase sunt placutele! Se transfera frumos pe unghie, modelul? Nu stiam de site-ul asta. Catalina este o persoana minunata. Sa le folosesti cu drag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mada!
      Nu stiu,deocamdata nu le-am folosit.Urmeaza un model zilele urmatoare dar inca nu am ideea ce as putea face.
      Intr-adevar Cata este un om minunat!Pupici.

      Ștergere
  2. Sa le folosesti ci drag! Multumesc pt cuvintele frumoase la adresa mea! Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  3. Cate bunatati! Sunt adorabile, toate!

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...