miercuri, 16 octombrie 2013

Pink nails?.....Yes ,please!!!!!

Buna ziua dragele mele.
Am revenit de aceasta data cu o manichiura tot...roz!
Am analizat mica mea colectie de oje si mi-am dat seama ca sunt multe pe care nu le-am folosit de ceva vreme sau  pe care nu le-am folosit deloc!
Printre acestea se numara si oja de astazi ,un roz perlat cu particule fine de sclipici argintiu si roz!!!Desigur ca,nu am reusit sa le surprind cu aparatul meu foto.



 Pentru realizare acestui model am folosit:


 Oja are numarul:

Categoric nu ma pricep la poze!!!
Sper ca va palce modelasul meu.
Va pup dulce!

2 comentarii:

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...