luni, 16 octombrie 2017

Masglo- Regia

Buna seara, fete dragi.
Asta seara va voi prezenta ultimele doua produse Masglo pe care le detin.
Este vorba de o frumoasa oja, nuanta Regia (8.95€) si top coat-ul cu aspect de gel (11.99€).
Ambele le gasiti pe siteul Masgloeu , distribuitorii oficiali ai acestor produse in Europa.
Asemeni si celorlalte doua produse, nici acestea nu m-au dezamagit.
Oja, este o nuanta superba, un glitter fin(cred ca mai bine zis flackies minusculi) nude cu irizatii aurii si cu particule mai mari de glitter tot aurii.
Poate fi aplicata atat ca top coat cat si singura fiind opaca in trei straturi mai generoase.
Eu am ales prima varianta.

 Avantaje:
-timp de uscare excelent
-gramaj generos (13.5 ml)
-pensula subtire si lunga pentru o aplicare precisa
-acoperire buna
-nuanta deosebita
-se aplica uniform
-nu lasa dare inestetice

Dezavantaje:
-nu am putut gasi nici unul

 Peste aceasta oja am aplicat top coatul cu aspect de gel tot marca Masglo.
Este bun, imi place.
Se usuca foarte repede, nu intinde modelele stampilate.
Insa...comparativ cu alte produse incercate nu are un luciu extrem de puternic.



Una peste alta, sunt incantata si multumita de aceste produse.
Le recomand cu drag iubitoarelor de  astfel de produse si impatimitelor de unghiute, asemeni mie.
Imi face placere sa am in colectia mea aceste frumusele.
Voi ce parere aveti?Ati incerca aceste produse?Cum vi se pare pretul lor?
Va pup si va doresc o seara minunata!

2 comentarii:

  1. E foarte frumoasa si eleganta, mi-am luat si eu una aurie de la Barcelona, erau intr-un magazin de cosmetice :)

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...