marți, 24 octombrie 2017

Beautybigbang- A-nail holo nail polish

Buna seara fete dragi.
Cine ma urmărește pe Instagram a putut vedea printre posturile mele si câteva produse pentru unghiute primite de la cei de la Beautybigbang.
Sunt la cea de-a doua colaborare  cu ei si pot spune ca imi plac produsele lor.
Pentru cine nu a auzit de ei, este un magazin online cu produse la preturi mici destinate unghiutelor, produse de make up etc.
Ofera transport gratuit in toata lumea daca comandanți mai mult de un produs.
Ii puteti gasi si pe Instagram sau pe Facebook având si un grup special creat pentru iubitorii produselor comercializate de ei sau ii puteti urmari si pe Youtube,  Blog, Twitter etc.
Pentru asta seara am pregătit un review unei superbe oje holografice ( Holographic glitter nail polish).
Stiti ca sunt slăbiciunea mea si nu puteam rata ocazia să testez aceasta frumușică.
O găsiți de site-ul lor având codul SKU: J2881 -7C , o superba nuanta de albaatru.


Este o oja cu un puternic efect holografic.
Pensula este una destul de lata.
Necesita două straturi subtiri pentru o acoperire perfecta si se usucă repede.
Nu este neaparat necesar top coatul uscandu-se lucioasă, însă din obișnuință eu am aplicat un strat de lac.
Cantitatea insa este una mititică, deși nu scrie pe sticluță si nu am putut vedea nici pe cutiuță, pe site scris ca are 5 ml de produs.
Rezistenta este una buna, pe unghiile mele a rezistat 5 zile si ar mai fi rezistat daca nu ma plictiseam de model.
Vine in 8 variante de culori, pretul fiind de 3.99$/sticluță.
Si...ca sa imi fac de cap până la capăt, am aplicat si un model cu floricele.


Sunt foarte încântată de aceasta oja si ma bucur ca am putut să o adaug colecției mele de ojute holografic.
O recomand cu mare drag iubitoarelor de lacuri de unghii.
Dacă sunteți tentate de produsele lor codul FRUM va sta la dispozitie pentru a beneficia de o reducere de 10%.
Ca si metode de plata puteti folosi PayPal  sau un card de credit, timpul de livrare fiind de 2-4 săptămâni.
Ce părere aveți despre acest produs, va place?
Ati fi tentate să îl cumpărați?
Ati incercat până acum produsele lor?
Va pup si va doresc o seara minunata!

4 comentarii:

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...